7.7.10

Gorrejant...

Ara ja fa uns dies quan encara l'estiu no semblava voler arribar varem coincidir amb l'Antxi per fer un dia d'escalada. El temps era insegur i això ens vafer decantar per la comoditat, aprofitariem el dia per fer algunes de les vies bloggers més darrerament piulades de Gorros.

Ignasi Jorba la Magdalena superior.

Es tracta d'una via molt semblant a la seva veina 98 octanos però amb una dificultat menor, unes rampes et condueixen a un pany de paret ben dretot però que al contrari de la 98 es caracteritza pels bons peus però preses una mica romes que et fan despertar una mica de la comoditat, això si l'assegurament generòs et permeten que sigui un despertar ben plàcid! Després un altre llarg ben dret però amb millor presa et condueix al cim en un moment.
Sultains of Swing a la Gorra Marinera
Com que el temps aguantava ens varem decidir per aquesta via de la Gorra Marinera, que ni l'Antxi ni jo havíem pujat mai.

El caràcter de la via ja és diferent a l'anterior, i només el començar ja ho demostra. He de confessar que no m'havia llegit les piulades i obviament vaig anar a buscar el parabolt de l'esquerra per la roca delicada, quan segur que la solució més facil era tirar recte amunt per anar a buscar el seguent parabolt que encara que llunyà, presenta un millor terreny i més facil.
El seguent llarg també té un passet de decissió obligat tot just sortir de la R, mentre que el 6a+ del següent llarg és molt poc obligat, però arribar-hi té la seva gracia Encara que és molt més gràcios el següent llarg que encara que fàcil, anar a buscar la primera assegurança amb el flanqueig que has fet per arribar-hi... millor mirar amunt i enllestir-ho ràpid.
Després nomes queda una grimpadeta cap el cim que s'ha de desfer per anar a buscar el rapel de baixada que ja varem fer sota l'amenaça d'una cortina d'aigua que s'apropava.

Les ressenyes i piulades les trobareu a tots els blogs de la bloggesfera!
i ara aprofito...hi havia molt poca gent a Gorros, basicament un parell de cordades de francesos que també varem aprofitar el dia com nosaltres per anar pujant i baixant. La primera via que feien a la Gorra Marinera, molt situada a l'esquerra quan comença el camí es veia recent equipada i dretota. Nomes és tracta de les vies de dos llargs que hi ha ressenyades? Es que feia bona pinta...

Eduard ha dit...

Que bo!! Nosaltres vam fer la mateixa combinació de vies, escalada plaisir total!! I sí, també vam seguir els lluents parabolts al primer llarg de la Sultans :P Ara, com som molt frikis vam tornar a baixar, per fer-la bé!!

joan asin ha dit...

Ei Lu je,je,je aquest dia jo estava amb l'altre mitja taronja. Bona combinació de vies.

lux ha dit...

Ei Eduard!
Hehehe a si?? doncs resulta bé!

de la sultans ..jo nomes vaig xapar malament el primer...els altres, crec! els vaig fer be! però em sembla que es millor tirar recte sense xapar que anar per aquella placa llastrosa!

Home i es que la ressenya s'ha de fer ben feta! :)

Joan, si.. hehehe.. estaven dividits els kutres!
Gràcies!

Anònim ha dit...

Hola guapa!!
Un dia aprofitat i genial!! Merci per les escalades i per les birretes i les braves!!!!
Un petó!!
Antxi

Jaumegrimp ha dit...

Deu n'hi dó la feina que vau fer! dues bones vies!! ja m'han dit que t'estàs posant forta amb l'esportiva ja!
Felicita per l'activitat.

Llorenç ha dit...

Veig que us ho vau passar bé!!! quin perill de cordada! ja m'han dit que un grapat de cintes i amunt! res de friends ni tascons...ni res per fer trampetes!

..i jo amb el el Joan flipant com el xaval es fotia per aquella paret....!!tot un pou de recursos!!

Ja podeu anar pensant una nova sortida a tornar de vacances!

lux ha dit...

Ei Xavi!
la veritat que porto una bona temporada...s'ha d'aprofitar!

El problema llavores es que no tens masssa temps per piular!

Guapi Gracies a tu!!
va ser molt divertit! ... ara com sempre el millor les birres i les braves amb la sensacio de la feina feta :)

Gracies Jaume,
ultimament estic disfrutant fent una mica d'esportiva, i potser una mica es nota, però el mes important es disfrutar-hi que si no... no serveix per res!

Llorenç!
ja aprofitarem doncs!
hehe varem disfrutar un dia amb la mentalitat friky...i sort! que varem pendre les dues cordes..hehehe!