27.1.07

Parets


M'ha costat continuar amb el blog....
En certa manera havia de començar pel passat....
des de petita m'han encantat les histories de deus i deeses, herois i monstres, drames i comedies, historia i ficció.
M'ha emocionat l'arquitectura dels seus temples, la perfecció de les escultures...
però, per sobre de tot, sempre m'ha commogut la bellesa de la ceramica grega:
figures negres o figures vermelles, tant si val...
però en una forma, una textura, un traç, un gest
i en el més humil dels materials
per mi estava tot.

M'agraden les coses sencilles, concretes...
Admiro les grans explicacions de perquè escalem.. els escaladors....
en quasi totes he trobat una bona explicació que en algun moment he compartit,
però a mi senzillament em commouen les parets...
en elles esta tot.
Les sento ...

1 comentari:

Pekas ha dit...

Aném...bé...molt bé... aixó va tenin molt bona pinta... :-))))
M'agrada...!!!!!!